Sipariş

  • Nasıl Sipariş Verebilirim?

Web sitemizden sipariş verebileceğiniz gibi, (+90) 212 534 27 04 Telefon Destek Hattımızdan da ürün satın alma işlemi gerçekleştirebilirsiniz.


ELDIA ISTANBUL'dan sipariş vermek kolay ve güvenlidir.

Sitemizden sipariş verebilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir. Eğer üye değilseniz kolayca üye olarak siparişinizi vermeye başlayabilirsiniz. Üye girişi yaptıktan sonra satın almak istediğiniz ürünü "Sepete Ekle" butonu ile sepetinize ekleyiniz.Satın almak istediğiniz tüm ürünleri sepete ekledikten sonra, sağ üst köşede yer alan "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayarak sipariş oluşturma sayfasına giriniz.Açılan sayfada teslimat adresi kısmını eksiksiz bir şekilde doldurarak, "Siparişi Tamamla" butonuna basınız. Yeni açılan sayfada ödeme şeklini seçip, gerekli bilgileri eksiksiz doldurunuz.Son olarak Mesafeli Satış Sözleşmesini okuyup onayladıktan sonra "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayarak, satın alma işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

  • Üye olmadan sipariş verdiğimde, siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizi takip edebilmek için üye olmanız gerekmektedir. Üye olmadan verdiğiniz ilk siparişinizde sistem size otomatik üyelik tanımlamaktadır. Tanımlanan otomatik üyeliğinizin bilgileri (kullanıcı adı ve şifre) e-posta ile gönderilmektedir. Ayrıca üyeliğinizi başlatabilmek ve siparişinizi takip edebilmek için "Şifremi Unuttum" bölümünden yeni şifre talep edip güncel şifreniz ile sisteme giriş yaparak siparişinizi takip edebilirsiniz.

Siparişiniz kargoya verildikten sonra kargo takip numaranız sistem tarafından mail adresinize otomatik olarak gönderilmektedir. Aras Kargo Müşteri Hizmetleri (444 25 52) ile iletişime geçerek, kargo takip numaranızla birlikte gönderiniz hakkında detaylı bilgi alabilir, teslimat tarihini öğrenebilirsiniz.

  • Oluşturduğum siparişime ürün ekleme-çıkarma veya siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

Siparişinizin faturası kesilmeden önce talebinizi iletmeniz halinde; ekleme, çıkarma veya değişiklik yapabilirsiniz. Talebiniz ile ilgili daha fazla bilgi için (+90) 212 534 27 04 numaralı Müşteri Hizmetleri'mize ulaşabilirsiniz.

  • Siparişimin Durumunu Nasıl Öğrenebilirim?

Ana sayfada üye girişi yaptıktan sonra, sağ üst köşede yer alan kullanıcı adınıza tıklayarak “Siparişlerim” bölümünden güncel siparişlerinizin tüm bilgilerini kontrol edebilirsiniz.

Siparişiniz kargolandıktan sonra SMS ve e-mail olarak takip bilgileri tarafınızla paylaşılacaktır. Aras Kargo Müşteri Hizmetleri'ne 444 25 52 nolu telefondan ulaşarak, kargo takip numarasıyla birlikte gönderinizin takibini yapabilirsiniz. 

  • Siparişim kusurlu (defolu) geldi. Ne Yapmalıyım?

Hasarlı ya da kusurlu ürün aldığınızda, ürün faturasında yer alan iade formunu eksiksiz doldurarak, 14 gün içerisinde Aras Kargo ile adresimize ücretsiz (karşı ödemeli) gönderim gerçekleştirebilirsiniz. Hasarlı ya da kusurlu ürün ile alakalı iade ya da değişim hakkınızı kullanabilirsiniz. Gönderdiğiniz ürün elimize ulaştıktan ve iadeniz onaylandıktan sonra iade talepleri ile ilgili en geç 14 iş günü içerisinde alıcının hesabına para iadesi yapılır. Değişim talepleri ile ilgili ise en geç 3 gün içerisinde, alıcının talep ettiği ürün adresine ücretsiz şekilde kargolanır. Aynı sipariş ile ilgili ikinci ve üçüncü değişim taleplerinde kargo masrafları alıcıya aittir.

  • Sipariş Vermek İçin Üye Olmak Zorunda Mıyım?

Sipariş verebilmeniz için üye olmanıza gerek yoktur. Fakat siparişlerinizi daha hızlı vermek, size özel kampanyalardan yararlanmak, iptal ve iade işlemlerinizi daha hızlı gerçekleştirebilmek için üye olmanız gerekmektedir.

  • Seçtiğim Ürün Stokta Var mı?

Satın almak istediğiniz ürünün stokta olup olmadığını, ürünle ilgili sayfada "Beden Seçiniz" bölümünden kontrol edebilirsiniz.

  • Siparişim Yanlış Geldi. Ne Yapmalıyım?

Siparişinizin yanlış gelmesi durumunda, ürün faturasıyla beraber 14 gün içerisinde Aras Kargo ile adresimize ücretsiz (karşı ödemeli) gönderim gerçekleştirebilirsiniz. Yanlış gönderilen ürün ile alakalı iade ya da değişim hakkınızı kullanabilirsiniz. Gönderdiğiniz ürün elimize ulaştıktan ve iade talebiniz onaylandıktan sonra iade talepleri ile ilgili en geç 14 iş günü içerisinde alıcının hesabına para iadesi yapılır. Değişim talepleri ile ilgili ise en geç 3 gün içerisinde, alıcının talep ettiği ürün adresine, ücretsiz şekilde kargolanır.

  • Sepetim Nedir? Nasıl Kullanılır?

"Sepetim" ana sayfanın sağ üst köşesinden kolayca ulaşabileceğiniz, sitemizden alışveriş yaparken sıkça kullanacağınız bir ekrandır. Bu ekranda şunları yapabilirsiniz:

Ürün sayfalarında gezinirken beğendiğiniz ürünleri "Sepete Ekle" butonu yardımıyla sepetinize ekleyebilirsiniz.

İndirim kuponlarınızı "Sepetim" ekranı üzerinden kullanabilirsiniz.

Almak istediğiniz ürünlerin adetlerini yine bu ekranda belirleyebilirsiniz.

Alışveriş sırasında almaktan vazgeçtiğiniz bir ürün olursa, ilgili ürününün sağ tarafında bulunan "X" butonuna basarak ürünü sepetinizden çıkartabilirsiniz.

Siparişlerinizin KDV dahil toplam fiyatınıve ödeyeceğiniz kargo bedelini sepetinizin "Toplam" kısmında görebilirsiniz.

  • Ürünleri Sepetimde Ne Kadar Bekletebilirim?

Sepetinizdeki ürünler, 10 dakika süresince sizin için revize edilir ve sepetinizde saklanır. Süre bitiminde ürün sepetinizden otomatik olarak silinir.

  • Kullandığım Hediye Kuponunun ya da İndirimin Uygulandığını Nasıl Anlarım?

"Sepetim" bölümünde siparişinizin toplam tutarının yer aldığı sağ alt bölümden gerekli kontrolü sağlayabilirsiniz.

  • Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?

Siparişinizin iptal işlemini gerçekleştirmek için (+90) 212 534 27 04 numaralı Müşteri Hizmetleri'mize ulaşabilirsiniz.

  • Siparişimi İptal Ettim. Kargo Ücretimi Geri Alabilecek miyim?

Sipariş iptalinin ürün kargolanmadan öncesinde yapılması durumunda, alıcıdan tahsil edilen kargo ücreti, alıcıya iade edilir. Ancak sipariş iptalinin, ürün kargolandıktan sonra yapılması durumunda, alıcıya kargo ücreti geri ödenmemektedir.

  • İptal Ettiğim Ürünlerin Siparişini Yeniden Verebilir miyim?

Sipariş vermek istediğiniz ürünlerimiz stoklarımızda bulunuyor ise yeniden sipariş verebilirsiniz.

  • Siparişimin İptal ve İadesinde İndirim Kuponuma Ne Olur?

Firmamız kaynaklı oluşabilecek hatalı veya yanlış ürün gönderimlerinde yeni siparişiniz için indirim kuponu tanımlanır. Ürününüzde herhangi bir kusur bulunmuyorsa ve yasal cayma hakkınızı kullanıyorsanız indirim kuponu tekrar tanımlanmamaktadır.

  • Hediye Kuponumu Tüm Siparişlerimde Kullanabilir miyim?

Hediye kuponunuzu geçerli olan herhangi bir siparişiniz için kullanabilirsiniz. Hediye kuponları tek kullanımlıktır. Aynı kupon ya da indirim kodu birden fazla kez kullanılamaz.

  • Siparişim Oluşmadı Ancak Ödemesi Alındı. Ne Yapabilirim?

Hesabınızdan ücret alındığını gösteren hesap ekstrenizi veya dekontunuzu,  info@eldia.com.tr adresimize e-posta gönderebilir veya (+90) 212 534 27 04 numaralı Müşteri Hizmetlerimize ulaşabilirsiniz.

  • Sipariş Verdikten Sonra Ürünün Fiyatı Düştü. Ne Yapabilirim?

Fiyat değişikliği siparişinizden sonra gerçekleştiği için herhangi bir işlem gerçekleştirememekteyiz.